jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Finestres Moodle, diversitat per dalt i excel·lència

Ventanas Moodle, una estrategia para promover la excelencia. Cuadernos de Pedagogía (2012) 420, 36-39. Jordi Domènech

Es fa difícil gestionar la diversitat a l’aula, i sovint, els alumnes amb més capacitats acaben quedant desatesos. Es descriu una experiència per a incidir en la promoció de l’excel·lència entre la diversitat per dalt mitjançant un model de quatre nodes: la Detecció, la Motivació, l’Atenció a la Diversitat i la promoció de l’Excel·lència.

DESCÀRREGA DE L’ARTICLE SENCER

Més referències de l’experiència:

Anuncis

Informació

This entry was posted on febrer 8, 2012 by and tagged .

@jdomenechca

  • @maitelluna Jaja! Jo també! 45 minutes ago
  • RT @delpozopablo: ¿Es el Aprendizaje Basado en Proyectos (ABP) la cosa más moderna del mundo? NO. Os propongo conocer la revista escolar "G… 12 hours ago
  • RT @MoraJosepMaria: @adominvi @cnea2018 Lamentablement aquest model "xoca" amb el model NIMBY "Not in my back yard" L'Ecociutadania demana… 1 day ago
  • RT @adominvi: Lucie Sauvé ens planteja els fonaments educatius de l’ecociutadania. Una fonamentació pedagògica rigorosa de l’educació ambie… 1 day ago
  • RT @mrjimene: Siempre me ilusiona que salgan artículos. Mucho pensado, hablado, compartido. Es un orgullo compartir monográfico con @Dign1 day ago
  • RT @CrecimUab: Ensenyament del model Sol-Terra: Una progressió d'aprenentatge q parteixi de l'observació dels fenòmens i q ajudi al canvi d… 1 day ago
%d bloggers like this: