jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Articulant la col·laboració entre divulgadors científics i docents

Sacudiendo el aula: una experiencia sísmica de colaboración entre profesores y divulgadoresAlambique, Didáctica de las Ciencias Experimentales (2012) 72, 84-91. Jordi Domènech, Jordi Díaz.

L’educació escolar es mou entre dues esferes: la formal (acadèmica, sol tenir lloc a l’escola) i la no formal (sol tenir lloc en contexts educatius més amplis: museus, tallers, sortides,…). L’educació no formal pot jugar un rol molt important si s’estableixen criteris i estratègies de col·laboració i comunicació entre els professionals dels camps implicats (divulgació i docència). Això és el que defensem, juntament amb Jordi Díaz, en aquest article, a partir d’una experiència de la que n’han resultat diversos recursos didàctics en format de Webtask.

DESCARREGA L’ARTICLE SENCER

Anuncis

Information

This entry was posted on Juliol 1, 2012 by and tagged , , , , .

@jdomenechca

%d bloggers like this: