jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Premi Pathway a experiència didàctica d’indagació a l’aula

concpatway

Segon premi a l’edició 2013 del concurs We Inquire organitzat pel projecte Pathway, un projecte europeu que pretén promoure la incorporació de dinàmiques ECBI a les escoles.

Premi concedit per l’activitat didàctica “Hacking the Code“, una activitat didàctica d’ensenyament de les ciències basat en la indagació sobre el codi genètic.

Accés a l’activitat premiada:

https://sites.google.com/a/xtec.cat/hacking-the-code/home

Anuncis

2 comments on “Premi Pathway a experiència didàctica d’indagació a l’aula

  1. Retroenllaç: Hacking the code, indagació i genètica | jordi domènech ePortfolio

  2. Retroenllaç: Hacking the code, activitat d’indagació sobre el codi genètic | pupitrelàndia

Els comentaris estan tancats.

Information

This entry was posted on Juny 15, 2013 by and tagged , .

@jdomenechca

%d bloggers like this: