jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Taller de formació sobre avaluació de la indagació

Com dissenyar activitats breus d’indagació per a ensenyar a pensar científicament. Competència científica, model i context. IV Jornades sobre l’Ensenyament de la Biologia i Geologia Jordi Domènech

tallerindagacioLa formació científica dels alumnes té per objectiu formar ciutadans competents científicament, capaços de prendre decisions, avaluar evidències i fer prediccions a partir de models científics. Aquestes són habilitats presents en el currículum, però que es fa difícil promoure a les aules. El taller proposa eines i estratègies senzilles per al disseny d’activitats competencials per a exàmens que avaluin aquestes habilitats, com a via per a portar-les a primer pla i connectar la nostra pràctica amb una perspectiva competencial en l’ensenyament de les ciències. Es proposen eines i procediments desenvolupats conjuntament amb Elisa Goytia, Jesús Gasco i Isabel Besson, del grup de treball EduWikiLab.

El taller es va dur a terme a les IV Jornades sobre l’Ensenyament de la Biologia i Geologia, celebrades els dies 23-25 octubre al Cosmocaixa.

.

.

Advertisements

Information

This entry was posted on Octubre 22, 2014 by and tagged , , .

@jdomenechca

%d bloggers like this: