jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Fronteres i pactes en el treball per projectes

cartogEl treball per projectes és una proposta educativa que requereix una negociació amb un status quo poc cordial. La distribució per matèries, la cultura educativa de famílies i alumnes, la preocupació pels continguts, són algunes fronteres que es poden creuar mitjançant el pacte i la negociació.

Aquest és el contingut de la ponència Cartografia del treball per projectes. Un paisatge abrupte de fronteres i pactes sobre els límits i l’aplicació del treball per projectes (ABP), presentada en el marc de la taula rodona “Una foto sobre l’ABP“, compartida amb Hermini Segarra, Manolo Rodríguez i Paula Escobedo, amb l’objectiu de fer emergir alguns dels elements clau de l’ABP, en el marc de les I Jornades d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) #csABP, celebrades els dies 13 i 14 de febrer al CEFIRE de Castelló.

Fitxer-presentació de la ponència i vídeo de la taula rodona:

.

Enllaç a un post relacionat:  Equilibrio entre Proyectos y Contenidos. Protocolo TPoP, pan y chocolate.

Advertisements

Information

This entry was posted on febrer 17, 2015 by and tagged , , .

@jdomenechca

%d bloggers like this: