jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

L’avaluació en el treball per projectes (ABP)

abpaluacioEl treball per projectes no és només una metodologia didàctica, sinó una filosofia pedagògica que implica posar l’alumne al centre del procés d’aprenentatge, promovent la seva autonomia i la formació d’una comunitat de coneixement. Això té implicacions en l’avaluació que vam discutir juntament amb Elisa Portolés, JuanFra Álvarez (@juanfratic) i Manolo Torres a la taula rodona “L’avaluació en aprenentatge basat en projectes (ABP)“, celebrada en el marc de les I Jornades d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) #csABP, celebrades els dies 13 i 14 de febrer al CEFIRE de Castelló.

Vídeo de la taula rodona: Enllaç a posts relacionats:

Advertisements

Information

This entry was posted on febrer 24, 2015 by and tagged , , , .

@jdomenechca

%d bloggers like this: