jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Eines per a dissenyar preguntes per avaluar habilitats científiques

Protocol TestingScienceSkills: una eina senzilla per a dissenyar preguntes d’examen per a l’avaluació de les habilitats científiques de l’alumnat. Revista Ciències (2015) 30, 20-28. Elisa Goytia, Isabel Besson, Jordi Domènech-Casal.

ACCÉS a L’ARTICLE COMPLET EN OBERT

tssEl desenvolupament d’habilitats científiques necessita d’estratègies d’avaluació específiques i que siguin aplicables per al professorat. Es proposa una categorització de les habilitats científiques i un protocol de suport al professorat per al desenvolupament de preguntes d’examen que les avaluïn de manera específica. El protocol, generat a partir de treballs previs del grup de treball EduWikiLab, ha estat testat i avaluat per professors de ciències secundària que han omplert una enquesta i se n’avalua la seva utilitat per a promoure les habilitats científiques de l’alumnat.

Més infos i invitació a col·laborar a: https://eduwikilab.wordpress.com/category/indagacio-en-examens/

Advertisements

Information

This entry was posted on Desembre 22, 2015 by and tagged , , , , .

@jdomenechca

%d bloggers like this: