jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM. Claus metodològiques i reptes.

Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM. Claus metodològiques i reptes. Revista Ciències (2017)33, 2-7. Jordi Domènech-Casal.

ACCÉS A L’ARTICLE COMPLET EN OBERT

El desenvolupament competencial de les àrees científiques ha trobat en l’Aprenentatge Basat en Projectes un espai didàctic candidat. El treball coordinat des de les diverses disciplines (Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) permet aprendre tot instrumentalitzant els aprenentatges cap a un objectiu amb un sentit en el món real. El desplegament de la proposta ABP és una oportunitat, però és complex i s’enfronta a concepcions errònies sobre la metodologia i dificultats pràctiques en l’aplicació. Hem organitzat unes jornades per ajudar el professorat de secundària en el desenvolupament de propostes ABP d’àmbit STEM, #stemabp. En aquest article presentem el recull de materials que n’han resultat i proposem alguns eixos metdològics a considerar en l’ABP-STEM.

Aquest article conté la presentació i conclusions de les jornades STEM ABP: https://stemabp.wordpress.com/

 

Anuncis

Information

This entry was posted on Juny 16, 2017 by and tagged , , , .
%d bloggers like this: