jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Inquiry-Based Teaching in Life Sciences: Rúbrica McLeares

La Rúbrica McLeares d’avaluació d’assajos sobre Controvèrsies Sòcio-Científiques forma part dels materials del curs MOOC Inquiry-Based Teaching in Life Sciences organitzat per European Schoolnet Academy, com a part de les orientacions d’avaluació:

Descàrrega de la Rúbrica (en català o anglès): disponible al web CSCFrame

Vídeo-descripció de la rúbrica  i aspectes pràctics de la seva aplicació publicat al MOOC:

Més informació sobre la rúbrica i el marc CSCFrame a l’article:

Propuesta de un marco para la secuenciación didáctica de Controversias Socio-Científicas. Estudio con dos actividades alrededor de la genética. Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias (2017) 14(3), 601–620. Jordi Domènech-Casal.

Descàrrega de l’article a: https://wp.me/p25seH-tP 

.

.

.

 

Anuncis

Informació

This entry was posted on Mai 2, 2018 by and tagged , , , , , , .

@jdomenechca

  • @maitelluna Jaja! Jo també! 15 minutes ago
  • RT @delpozopablo: ¿Es el Aprendizaje Basado en Proyectos (ABP) la cosa más moderna del mundo? NO. Os propongo conocer la revista escolar "G… 12 hours ago
  • RT @MoraJosepMaria: @adominvi @cnea2018 Lamentablement aquest model "xoca" amb el model NIMBY "Not in my back yard" L'Ecociutadania demana… 23 hours ago
  • RT @adominvi: Lucie Sauvé ens planteja els fonaments educatius de l’ecociutadania. Una fonamentació pedagògica rigorosa de l’educació ambie… 23 hours ago
  • RT @mrjimene: Siempre me ilusiona que salgan artículos. Mucho pensado, hablado, compartido. Es un orgullo compartir monográfico con @Dign1 day ago
  • RT @CrecimUab: Ensenyament del model Sol-Terra: Una progressió d'aprenentatge q parteixi de l'observació dels fenòmens i q ajudi al canvi d… 1 day ago
%d bloggers like this: