jordi domènech ePortfolio

Educació i Ensenyament de les Ciències

Problema, Context i Continguts en el Treball per Projectes

xcbPonència a la Xarxa de Competències Bàsiques del Departament d’Ensenyament, el dimecres 28 de setembre de 2016. Es discuteixen els diferents papers que juga el propòsit en el treball per projectes (volem aprendre a… , volem fer…. ), el paper dels continguts i l’objectiu extern a l’aprenentatge en l’ABP, els diferents tipus i nivells organitzatius de treball per projectes i vies per a problematitzar i centrar l’ABP en conflictes i productes rellevants. Es comenten algunes peculiaritats de l’avaluació en #ABP que emergeixen de la presència d’un objectiu extern a l’aprenentatge en una activitat d’aprenentatge, i es fa una síntesi del conjunt en base a la cançó “Qué hace una chica como tú en un lugar como éste“, de Loquillo y los trogloditas.

Altres posts del blog Pupitrelàndia relacionats:

Presentació usada en la xerrada:

Vídeo de la Xerrada:

http://www20.gencat.cat/docs/big/big_player.swf?id=7608245311100316

LA xerrada s’ha fet dos cops més en diferents espais de la Xarxa de Competències Bàsiques, resultant en una nova versió disponible en vídeo:

https://drive.google.com/file/d/1A8DOMiGeyC4VuCZGO-VAvWcLeKpEfBBO/view 

1 comments on “Problema, Context i Continguts en el Treball per Projectes

  1. Retroenllaç: ¿Dónde está la bolita? Problema, Contexto y Contenido en #ABP | pupitrelàndia

Els comentaris estan tancats.

Information

This entry was posted on Setembre 26, 2016 by and tagged , , .